Välkommen till oss!
Norra dalarnas största dansskola
Mora . Rättvik . Leksand

M&M dansskola drivs av Magnus Persson och Maria Boström-Fors.
Ända sedan starten 2006 har våran vision varit att skapa en dansant mötesplats för alla människor.
Vi har under åren som danslärare upptäckt att dansen får människor att vårda både hjärna, kropp och själ. Vi har även sett många självförtroenden växa under denna tid.

Vi är mycket stolta att idag kunna säga att vi är en av Moras största barn och ungdoms verksamheter.
Vi har även mycket populära danskurser i både Rättvik och Leksand.
Mer om oss hittar du här

"På M&M Dansskola jobbar vi för
Allas lika värde!
Behandla varandra som